الثلاثاء، 8 يوليو 2008

لونك إيه؟!!!


لونك إيه ؟!!!



طبيعي إن كل واحد في الدنيا يكون ليه لون معين بيحبه .........


بس على فكرة ده مش سؤالي :)


السؤال إللي دايما بيدور في دماغي :


لو الدنيا كانت أبيض وأسود هتلونها بنفس ألوانها ؟

ولا هتحب تلونها من أول وجديد ؟ ولا هتسيبها زي ماهي أبيض وأسود ؟


أنا عن نفسي عاوزة ألونها ألوان تانية خاااااااااالص


يعني تخيلوا لو السما رمادي ؟؟


والشمس زرقا ؟؟


والبحر ابيض ؟؟


بحاول أرسم بألواني الخشب .. مش عارفة


مع إني نفسي ألونها ألوان مختلفة


لكن إللي متأكدة منه إن عمري ما هعرف ألونها أحلى من ألوانها الحقيقية


ياترى لونك أنت إيه ؟

هناك 3 تعليقات:

إبـراهيم ... يقول...

فكرتيني ف أول الكلام عن الألوان بالتدوينة العظيمة عندي، اللي اسمها الحيـاة بالألجوان الطبيعية، وفكرة الأبيض والأسود، وتخيلنا إنه هوا ده القديم، والرمادي المربك الملتبس، لكن فكرة تغيير ألوان الطبيعة دي مفتكسـة ....
معاكي جدًا تبقى الشمس زرقا ، والبحر أبيض، ولا أحمر حتى ....
صبااااااااح الروقااااان

Rana Omar يقول...

صباح الألوااااااااان

هدى يقول...

انا بفضلها بألوانها هي كدا زي ما هي

انا بحب الألوان الكتير وتبقى متلخبطة على بعضها

بحاول اعمل دا في لبسي

وكمان في البيت وانا بظبطه اليومين دول

الألوان الكتير بتثير العواطف والتفكير

اما لوني المفضل فعشاني مزاجية

فاحيانا احب الابيض ومرات احب الوردي وكثيرا احب الأخضر

ولكل لون فلسفته الخاصة عندي

صباح التفاريح

ملحوظة

صورك حلوة قوي